luni, 16 aprilie 2012

Lucruri pe care am vrut sa le fac demult

Am facut o lista cu lucrurile pe care vroiam sa le fac demult insa abia acum cateva zile m-am apucat de ele .

  • Sa citesc Morometii de Marin Preda . Cred ca vroiam sa citesc cartea asta de pe la 10-11 ani insa deabia acum mi-am facut timp ca sa o incep .Vazusem o parte din film si mi se paruse interesant . Am auzit comentarii ca este urata , plictisitoare etc . In fine mie mi-a placut destul de mult . Trebuie doar sa ai timp si chef sa o citesti si sa-i intelegi sensurile ascunse .





  • Sa vad filmul Razboiul lui Tom Hart .  Chiar nu stiu de ce m-a interesat acest film . Poate pentru ca Marcel Iures are un rol important in el , poate eram curioasa sa vad un film despre al doilea razboi mondial etc . Vroiam sa vad filmul demult iar fiindca tata se uita la el iar eu n-aveam altceva mai bun de facut m-am hotarat sa-l vizionez . L-a inceput te plictiseste pentru ca sunt multe personaje si trebuie sa te chinui sa tii minte numele fiecaruia pentru a nu-i incurca . M-a tinut insa lipita de televizor dragutelul Colin Farrell (pe vremea aceea era chiar dragut insa acum chiar nu imi mai place) , care in film are un rol de copil cuminte , cerand respectarea drepturilor negrilor .Am pus si o poza cu el ca sa vedeti cat de dragut e . :)



  • Sa ascult non stop melodia Bosquito a celor de la Bosquito .  Stiu ca e veche melodia insa e una din preferatele mele . O puteti asculta aici . O piesa ca aceasta n-ar avea prea mult succes in Romania in zilele astea pentru ca unii oameni nu ar aprecia-o . Totusi , melodia ramane superba iar Radu (solistul trupei) este super dragut in videoclip . Va rog sa ascultati melodia si sa-mi spune-ti ce parere aveti despre ea . :)
  • Sa-mi fac cont pe hi5 . Nu stiu daca sunt singura care se plictiseste de moarte la calculator . Neavand ce face m-am gandit sa-mi fac fac cont pe un site de socializare ca hi5 , pentru ca pe facebook deja aveam , iar twitter mi se pare prea american pentru mine :)) . In orice caz , hi5 e bun e plictiseala .

2 comentarii: