duminică, 6 noiembrie 2011

De ce iubesc eu serialele coreene ?

Pentru ca scenele sunt intr-o imbinare de drama , dragoste , putin umor si istorie . Sunt deosibite prin simplul fapt ca exprima altceva , nu toate balacaielile care le vezi zilnic la tv .
Pentru cine a vazut un singur serial coreean stie despre ce vorbesc .
Iar cine vrea sa vada are de ales dintre o mare diversitate . Voi face o descrie a serialelor vazute de mine si care va invit sa le vedeti si voi .


Giuvaerul palatului 
Cred ca e acest serial a rulat de vreo 4 ori pe tvr 1 .  Janggeum viseaza sa devina bucatareasa la palat la fel ca mama ei . Ajutata de doamna Han (cea mai buna priatena a mamei sala) incearca sa-si indeplineasca visul . Dar in calea ei sta doamna Choi (cea care i-a omorat mama ) . Janggeum se indragosteste de generalul Min , cel care ii va da o mana de ajutor in continuare .


Furtuna la palat (ruleaza tvr1 luni-vineri ora 10:15)
Printul San , Song-yeon si Dae-soo se imprietenesc in copilarie insa se despart dupa doar 1 zi de cand s-au cunoscut . Dupa cativa ani , San devine print mostenitor , urmandu-l pe bunicul sau la tron iar Dae-soo este la un pas de a o cere pe Song-yeon in casatorie . Printr-o intamplare printul se intalneste cu vechi sai amici si se indragosteste de Song-yeon .



Secretele de la palat
In vremurile indepartate era o legenda care spunea ca atunci cand in familia regala se vor naste gemeni toti baieti nascuti de regina vor muri . Insa la palat se nasc 2 gemene . Regele este nevoit sa scape de una dintre ele dand-o unei servitoare . Acesta pleaca cu fata departe de palat . Dupa multi ani fetele se reintalnesc nestiind ca sunt surori . Deok-man (fata data servitoarea) se inroleaza intr-o trupa de instruire dandu-se baiat iar ea se indragosteste de seful ei de instructie .


Legendele palatului : concubina regelui (il puteti vedea online aici )

Dong-Yi , o fata saraca se  indragosteste de rege . Acesta o face concubina insa ca sa supravietuiasca la palat , Dong-Yi trebuie sa lupte . Dupa ce ii naste regelui un fiu , aceasta incearca din toate puterile ca acesta sa devina rege .


Legendele palatului : Taramul dintre vanturi (il puteti vedea online aici)

Regelui Yuri i se naste al treilea fiu . Insa acesta se naste sub o stea nenorocoasa . Preoteasa ii spune regelui ca acesta isi va omora frati , mama , tatal iar mai tarziu propriul fiu . In fata populatie , regele se preface ca isi omoara fiul . Insa acesta isi incredinteaza fiul , celui mai mare fiu al sau . Ii da numele Mu-hyool adica cel fara suflet . El creste sub indrumarea lui Hae-ap . Mai tarziu el este recunoscut de rege si devine urmasul sau la tron .





Sper sa va placa vreunul si sa le urmariti cu placere .

6 comentarii:

  1. Eu l-am urmarit pe primul , mi-a placut .
    Insa urmaresc multe filme indiferent de provenienta lor , am urmarit filme : englezesti , coreene , indiene si romanesti , si pot spune ca toate mi-au placut !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand eram mai mica ma uitam si eu la unul din astea cu Palatele...si eu ador cultura lor...cate avem noi de invatat de la ei despre intelpciune, organizare, sentimente...

    RăspundețiȘtergere
  3. pe primul l-am privit si eu, chiar de 2 ori...mi-a placut mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac mult serialele coreene. <3
    Iti recomand sa te uiti si la Cronicile frumoasei luptatoare damo. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. m-am uitat si eu putin la giuvaerul palatului cand il dadea pe TVR, era interesant. ce mi se pare aiurea e ca toata au cuvantul "palat" in titlu :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  6. mie sincer nu imi plac le consider plictisitoare dar acum eu iti respect opinia pe mine ma fascineaza doar cele americane sau cele englezesti.

    RăspundețiȘtergere