marți, 15 noiembrie 2011

De ce nu mai am timp sa-mi traiesc viata ?

Scuzati ca n-am mai scris de mai mult de o saptamana pe blog . Din cauza scolii , apuc sa intru doar vinerea si in weekend pe net iar atunci nu am nicio inspiratie pentru a scrie o postare .
Si mereu se repeta ziua precedenta . A inceput ca totul sa fie plictisitor , sa tanjesti sa stai macar o zi acasa ca sa-ti tragi putin sufletul . Insa cand visul iti este implinit , cu ochi intredeschisi , cu inima batand sacadat si cu mainile tremurand , te chinui sa iei un pumn de medicamente .
De aceea uneori ne bucuram cand suntem bolnavi insa alteori blestemam ziua in care ne-am imbolnavit . Iar alteori , cand toti prieteni tai sunt afara si se distreaza intr-o zi minunata , tu trebuie sa stai sa suferi in casa , zacand in pat , butonand telecomanda , incercand sa gasesti ceva interesant la tv dar in schimb auzi doar prognoza meteo care se pare , va fi minunata .

4 comentarii:

  1. Ai mare dreptate .Nici eu nu prea mai am timp in cursul saptamanii de nimik...din cauza scolii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eun suntb la fel :|
    Dar ma consolez cu gandul ca nu mai este mult pana la vacanta;x

    RăspundețiȘtergere
  3. Nasol si cu racelile astea...:( sau cu parintii bolnavi la cap.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te rog, ai vreo 13-14 ani si crezi ca stii ce-i viata sau ce-i cu adevarat nasol :)) se vede din podtarile tale ca n-ai ajuns la maturitatea de a-ti da seama ce inseamna de fapt grijile sau sa nu ai timp. Aia e atunci cand ai un job sau copii, nu cand stai 6 ore la scoala si ai tema la mate :)) o sa razi de tine peste ani.

    RăspundețiȘtergere