joi, 30 iunie 2011

About what i like 2



8.Videoclipul ,,Tot mai sus,, ... nu stiu ce imi place mai mult la videoclipul asta . Faptul ca e filmat pe un camion in viteza mare sau ca Moga apare in el , sau ca melodia e foarte reusita . In orice caz baieti ati facut o treaba grozava . :)

9.Oja ... in toate culorile in sticlute diferita , cu diferite texturi . Intr-un cuvant : ma reprezinta .




10.Animalutele de plus ... prea dragute , prea dulci , prea scumpe . Nu te poti abtine sa nu imbrarisezi unul . Cei in care te cuibareai cand erai mic dupa o partida zdravana de plans .



11.Luciul de buze ... de obicei nu prea am timp si nici chef sa ma machez insa intotdeauna am grija sa am buzele frumoase si hidratate . Un luciu de buze e mereu bine venit .




12.Albul ... se poate defini prin mai multe cuvinte : puritate , inocenta , libertate etc . In materie de haine este culoarea care merge la orice si care este mereu la moda .




13.Baieti ... ma rog , sunt cam prioritari . Si eu ma mir cum nu i-am pus printre primele lucruri care imi plac . Unii cam afemeiati iar alti cam jegosi dar ce sa le faci ? Asa sunt baieti .



14.Florile ... simple , colorate , parfumate . Ma las fara cuvinte . Ce sa-ti placa mai mult decat un buchet de flori de la cel drag .

6 comentarii: