duminică, 19 iunie 2011

About what i like

Dupa ce am vazut ca modelul Ellei are un mare succes , m-am gandit sa fac si eu propriul meu post . Fara suparare sper . :)

1.Rasaritul ... imi place dimineata si idea inceperi unei zile noi . Parca totul revine la viata si noi ne pregatim pentru stresul de peste zi . In acelasi timp , astrul isi arata maiestria .


2.Caini .. sunt jucausi , draguti , plini de viata intr-un cuvant : animalul meu de companie perfect . Daca as putea face un adapost pentru animale acesta va fi dedicat in special cainilor .


3.Cartile bune ... te captiveaza cu fiecare pagina si iti doresti sa nu se termine niciodata . Sunt atat de bune incat ai lasa totul ca sa le citesti .


4.Colierele ... nu ma satur niciodata de ele . Nu port asa ceva in fiecare zi dar imi place sa am o colectie pentru petreceri . Preferatele mele sunt cele din argint si cele din margele colorate .


5.Florile de cires ... se pot defini printr-un singur cuvant : magnifice . Sunt roz (fosta mea culoare preferata insa inca o mai ador motiv pentru care numele meu de facebook o contine ) , emana un miros imbietor si dupa ce sunt polenizate vor da nastere cireselor .


6.Marea ... o ador pur si simplu . Chiar daca n-am mai fost de mult la Constanta , imaginea mari imi apare mereu printre ganduri . E prea frumoasa ca sa o uit .


7.Vacanta ... momentul in care relaxarea atinge apogeul . Nu trebuie sa faci nimic ci doar sa observi noantele naturi .


Corina feat JJ - No sleeping( stelyos )

Asculta mai multe audio dance

5 comentarii:

  1. ..Super postare...

    Si mie imi plac cateii,dar nu 'pichinezii'=))))
    In plus ,ca pasare de companie..prefer Papagalul;;)

    Succes,la cat mai multe postari\:d/

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate, nu m-am putut abține...nu m-am putut abține pentru că nu e niciun motiv pentru care să nu te trec și pe tine pe lista bloggerilor premiați :)

    P.S. Ai ceva la mine pe blog :D

    RăspundețiȘtergere
  3. pff nu stiu ce era cu mine ca nu am observat acest cicle de postari decat la abia a 2 editie :d...
    Ma bucur fff mult ca ti-a placut ideea mea si ai preluat-o...mult succes! si cat mai multe lucruri de care iti plac :D:D:D

    RăspundețiȘtergere