joi, 23 iunie 2011

Hainele si aspectul


,,Hainele transforma imaginea noastra despre lume , precum si imaginea noastra in ochii celorlalti . ,,
Virginia Woolf

Cred ca de multe ori ne-am lovit de oameni smintiti , tampiti etc. (pot sa continui lista dar nu vreau ) care pun pret foarte mult pe aspect . Nu pe aspectul hainelor ci pe aspectul fetei .
Fetele sunt cele care sufera in asemenea cazuri . Daca ii auzi pe baieti vorbind despre tine in mod negativ normal ca suferi . La baieti se pune altfel problema . Poti sa te duci sa le spui in fata : ,,Si care e problema ta , Miss Scroafo ? Te crezi mai frumoasa ? Hai jet de aici ca-mi provoci scarba ! ,, . I-am auzit pe multi de la mine din clasa vorbind despre aspect , de aceea am hotarat sa deschid acest subiect . Urmatorul mesaj este pentru voi ,,staruri sexi ,, desi stiu ca nu-mi stiti blogul : mai duceti-va dracului odata ! Va credeti cei mai frumosi dar deabia daca se uita o fata la voi . V-au invadat hormoni creierul ?




P!nk - Raise Your Glass

Asculta mai multe audio rock

2 comentarii:

  1. Hey sunt total de acord cu tine.Si in jurul meu se intampla la fel.Si eu am primit jigniri la adresa mea si pe toate le puneam la suflet...insa pe parcurs am invatat sa ii tratez cu indiferenta...idiotii tot idiotii raman...si totul se datoreaza lipsei celor 7 ani de acasa;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce articol..interesant..I agree with you:):)

    RăspundețiȘtergere