miercuri, 15 iunie 2011

I am back !


Stiu ca ultima data am zis ca plec ... si am plecat . Chestia este ca nu m-am simtit rau ci n-am avut ce sa scriu pe blog .
Acum daca tot m-am intors , m-am intors definitiv si va prezint o lucrare de-a mea :


Vantul adia usor . Pe nisipul pamantiu se vedeau urme de pasi . La granita unde marea mangaie pamantul statea ea . Imbracata cu o rochie de culoarea perlei isi impletea parul . Parul cu noante de saten cadea prada mangaierilor fetei . Strapunse marea cu ochii albastri si ingana un cantec de dor . Un cantec ce se asemana cu cele ale sirenelor care ii pandeau pe marinari spre moarte .
Un tanar se apropia se ea si o striga :
-Roxana !
Fata se intoarse si zambi . O lua la fuga spre acest tanar misterios . Se arunca un bratele lui si ii mangaie suvitele rebele cu multa grija .

6 comentarii: