joi, 2 iunie 2011

Romania te iubesc !


Desi ma doare sufletul , totusi o spun : Romania te iubesc !
Stiu ca o sa ma critica-ti spunandu-mi ca e o prostie dar asta e ce simt . M-am saturat de balivernele unor oameni care au un site sau un blog . Nu mai ,,Romania , sa te f*t in gura ,, . Ok , dar bine ce ti-a facut Romania ?
Romania e doar o tara , nu ea iti face rau ci cei care o conduc . Si ce daca la noi sunt cei mai multi fumatori din Europa sau cei mai multi alcolisti ? Bravo noua ! Stim cum sa ne traim viata .
Partea cu Romania este doar o simpla fatada pentru a ne ascunde greselile . Si in alte tari sunt greseli , dar poate noi nu le stim . N-am auzit din gura unui strain sa spuna ca uraste Romania , ci din gura unui ,,patriot,, . Pai bine fratilor , de ce nu va duceti in Honolulu sa vedeti daca acolo e mai bine ?
Nu cred ca sunt singura care apreciaza Romania . In primul rand avem noroc ca Romania e aici , in Europa , o tara intre Dunare , Marea Neagra si Muntii Carpati . Si de ce apreciez acest lucru ? Pentru ca avem o tara minunata , cu multe atracti turistice , cu multe locuri neexplorata . Si in plus , n-avem uragane , cutremure foarte rar , tsunamiul ajunge la noi cand o fi sfarsitul lumi etc .
Noi avem aceste lucruri . Si ce facem ? Le dam cu piciorul nerecunoscator ?

4 comentarii:

  1. Stii, eu nu m-am nascut in Romania, dar chiar mi-as fi dorit asta. Si eu iubesc Romania, asa cum e..as da orice la schimbul unei zile in Romania, intr-un parculet ascuns si mult soare..ce dor imi e.

    RăspundețiȘtergere
  2. Romania...ce e Romania?...Suntem noi toti si atunci cand spunem un lucru de bine sau de rau trebuie sa fim constienti ca mesajul se adreseaza catre noi,catre vecinul,prietenul,mama noastra...Nu e corupta,murdara,proasta, saraca,urata aceasta bucata de pamant...asa suntem noi toti care asa o vedem...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt mandra la fel ca si tine ca sunt romanca ! Romania,te iubesc !

    RăspundețiȘtergere