marți, 21 iunie 2011

Leapsa





1. Pune link-ul persoanelor de la care ai primit-o:
Pai in primul rand vreau sa-i multumeasc unei persoane speciale care mi-a dat leapsa si un premiu minunat : Adelina




2. Scrie șapte lucruri random despre tine (that is a tough one...):
-uneori vreau sa uit de tot , chiar si ca traiesc
-iubesc natura
-locul meu preferat este acasa
-urasc persoanele mincinoase
-ma bucur de fiecare clipa a vieti
-plang din orice prostie
-mi-ar placea sa am propria firma de haine si accesori




3. Premiază 15 bloguri:


Pai persoanele care le iubesc :Link

Adelina
Ella
Ana
LinkRamona
Pumpkin Pie
Arome de literatura

Se vede cat de ,,multe,, bloguri citesc .

4. Anunță-i de premiul primit




Sper sa va placa premiul . Leapsa se duce catre cine doreste .




Asta este pentru castigatori :


Guess Who ft Marius Moga - Tot mai sus

Asculta mai multe audio hip-hop






Iar asta pentru toata lumea :

Elena Gheorghe - Midnight Sun

Asculta mai multe audio house





7 comentarii:

  1. eee..ce joc interesant;)):X:X:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. app...imi place mult blogul tau:*:*,tine-o tot asa>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. ,,Ai un mic premiu la mine pe blog . Te astept sa-l ridici . :) ;;am primit acest measaj prin mail .Nu gasesc premiul pe blogul tau:-??

    RăspundețiȘtergere
  4. Mii de scuze Daniela . Fara intentie am uitat sa-ti pun blogul dar te-am anunat de premiul primit . Uite acum poti sa-l ridici . :)

    RăspundețiȘtergere
  5. hey hey multumesc fffff mult,draga mea. M-ai surprins foarte placut si m-ai facut sa zambesc sincer. Merci

    RăspundețiȘtergere
  6. hey. multumesc mult. nu stiam de blogul acesta. am sa il urmaresc de acum inainte:)

    RăspundețiȘtergere