miercuri, 24 august 2011

Love party , music and kisses

De ceva timp imi rasuna in minte versurile :

‘Cause girl you’re amazing
Just the way you are

O doza de suc e aruncata langa pat . Cateva haine stau ravasite pe covor . Ursuletul de plus este moale si pufos . Muzica suna in casti . Fumul de tigara e imprastiat prin toata camera . In aer se simte miros de alcool . Aud usa trantindu-se , cateva voci apoi liniste . Ah , linistea apasatoare . E trecut mult de miezul nopti . Muzica s-a oprit  . Vad o seringa pe jos . Daca ne-am putea droga cu vise ...
Dar totul e in zadar . N-o sa dau trecutul inapoi . As vrea sa-l traiesc din nou , sa repar greselile fatale . Sa ma schimb pe mine apoi pe cei din jur . Totusi , asta nu se va intampla niciodata . Si cand te gandesti ca visam la un lucru atata timp iar dupa dispare intr-un nor de praf . De ce ? Din cauza greselilor noastre , pe care le-am comis , pe care nu le vom uita . Insa daca mi-ar batea fericirea la usa nu i-as raspunde . Asa e viata . Get a life .
Vantul bate in geam . Ploua . Picuri reci imi cad pe piele , pe fata , pe mana . Sunetul sacadat se aude si pe parchet . Dar astea nu sunt picaturi de ploaie ci lacrimi . Lacrimi fierbinti . Lacrimi care se varsa cu un rost . Un rost pe care nu-l inteleg acum si nu cred ca il voi intelege curand . Dar nu vreau sa-l inteleg . Nu toate lucrurile trebuie intelese .


P.S . Ca sa va reamintesc ca blogul mai are si facebook . Il gasiti aici .


Ei bine , care-i treaba mosule ? Daca nu v-ati dat seama e celebra fraza a lui Bugs Bunny , al doilea model al meu in viata dupa Tom & Jerry .


Fuck love and life .

2 comentarii: