joi, 11 august 2011

Morning coffe 6

Buna dimineata !


Imi savurez in tihna cafeaua cu lapte . N-am nevoie de nimic . Ma linisteste , ma calmeaza , ma face sa uit totul . Totul ce e in jur , totul ce e legat de tine . Ma bucur ca am aceasta alinare mereu .
Pe voi va linisteste cafeaua ? Ea face parte din mine , e aceea bucatica care ma tine mereu treaza si in forma maxima . O beau mereu nu pentru ca imi place ci pentru ca este ca o pastila cu energie . Nu incercati insa sa beti cafea sau Cola cu cel putin dora ore inainte sa va duceti la culcare . Va va da mai multa energie decat aveti nevoie .
In legatura cu vremea , va fi o zi frumoasa (asa scrie pe net nu stiu in realitate) . Am planuit sa ies si eu putin pe afara , prin centru .



,,Nu trebuie sa fi trist fiindca n-ai fost remarcat . Trebuie sa fi trist fiindca n-ai facut nimic remarcabil ,,




Adele - Rolling in the deep

Asculta mai multe audio pop

0 nu s-au putut abtine:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu