luni, 25 iulie 2011

Cand e dragoste la mijloc ...


-Scuze dragule , dar trebuie sa plec !
-Mi-ai promis sa vei fi acolo . Ca ma vei sustine . Imi dau seama ca au fost doar niste vorbe in van .
-Nu te supara . Eu ... chiar trebuie sa plec .
-Nu ma supar . Te inteleg . Ai nevoie de o vacanta .
-Ma voi intoarce cat de repede pot . Sper sa nu-ti fie dor de mine .
-N-o sa-mi fie , ofta el . O sa-ti simt doar lipsa . Nimeni nu ma m-ai intelege cum ma intelegeti tu . Nimeni nu-mi acorda asa multa atentie cum imi acorzi tu . Daca n-ar fi tu poate as fi acum un suflet pierdut . Trebuie sa-ti multumesc pentru atatea . Ai ras cu mine , ai plans cu mine , ai suferit pentru mine .
Discursul lui o emotiona . O lacrima i se prelinse pe obraz .
-Daca n-ar fi dupa mine n-as pleca . Imi esti asa de drag . E doar o saptamana . O sa te descurci singur .
Buzele lor se contopira intr-un sarut lung . Se imbratisara calduros .

2 comentarii: