duminică, 31 iulie 2011

Cateva confesiuni despre vacanta

Ante Scriptum : Postarea nu este programata . Chiar m-am intors insa doar pentru o zi .


Poate sunteti curiosi ce am facut o saptamana sau poate va fost dor de mine . Am fost in Delta . Drumul pana acolo pot spune ca a fost placut . N-a fost foarte cald am vazut o caprioara si o multime de pasari . Acolo m-am distrat insa n-am facut tot ce mi-am propus . N-am fost cu tata la pescuit si nici n-am innotat . 
M-am simtit bine . Maine plec iar . O sa va las singurei din nou .

M-am gandit sa va atrag atentia unui lucru care nu mi-a placut . WTF de ce sunt atat de putine comentari la postari ?
*isi iese din pepeni*

3 comentarii:

  1. și când te întorci înapoi?
    ți-am simțit lipsa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Peste 2 saptamanii . Si eu v-am simtit lipsa .

    RăspundețiȘtergere
  3. Mdaa...ma bucur ca te-ai distrat

    Sa stii ca mi-a fost dor de tine,saptamana asta;;)

    RăspundețiȘtergere