joi, 21 iulie 2011

Concurs : Inceputuri

Ca sa nu va tin in suspans o sa incep repede . Aici aveti toate descrierile primite si notele juriului . Voi pune un sondaj pe blog unde puteti vota (ordinea este aleatorie ) .





…Zilele mele ONLINE…

In opinia mea, blogul meu oscileaza intre monden si personal.
De curand, am inceput ‘’serialul SHOBO ‘’, care are din ce in ce mai mult succes. Este vorba despre un SHOricel galben care, in fiecare luni, miercuri si vineri + sarbatori mai speciale, impartaseste experiente exsitentiale cu cititorii blogului si cu admiratorii lui.
Articolele de tip ‘’FRESH ‘’ sunt si ele vizualizate, intrucat este vorba despre noile videoclipuri scoase pe piata de catre nume mari ale industriei musicale: Rihanna, Beyonce, Lady GaGa si multe alte cantarete/alti cantareti din afara si din tara.
Deasemenea, am facut un obicei din a scrie un articol dedicate vedetelor in ziua in care isi sarbatoresc aniversarea. Acest articol consta in informatii, videoclipuri, incepuri. Pentru mine, reprezinta un fel de a sarbatori alaturi de vedeta.
Ca o incheiere, sper ca blogul meu sa castige, nu neaparat premiul 1, macar o mentiune.
Link: http://zilele-mele-online.blogspot.com/









Buna , blogul meu este pentru mine destul de bun dar stiu ca nu am talent la scris asa ca tine sau altii , eu am scris ceea ce gandesc in acele momente . Pentru prietenii mei este un blog dragutz dar nu vor sa ea comentarii , poate ca mint dar mie imi place . Postarile mele sunt : First Kiss ; Fite , fite si iar fite ; Ce inseamna Te iubesc ... si 13 sfaturi pentru viata . Stiu ca am gresit in trecut dar acum postarile scrise de mine sunt originale , a mai scris o fata acum ceva vreme si nuj
daca sunt sau nu copiate asa ce le-am pastrat . Ador sa scriu pe blog dar vreau sa scriu pe blog doar atunci cand am inspiratie si imi place ceea ce vreau sa scriu pe blog .. Postarile mele sunt scurte dar la obiect .

Blogul meu :
http://gandurile-biancai.blogspot.com/







Blogul meu?
Păi nu e un blog obişnuit.Scriu în el tot felul de chestii fără sens...
Da' păi habar-n-am ce să scriu despre el.E doar un blog.
Descrierea iniţială a blog-ului :"Un blog despre...chestii neimportante.
Baftă!






Buna!



Pai in principal in blog este vorba despre mine si despre stariile depresive prin care trec.

Autoare sunt eu.

Blogul cuprinde postari aproape zilnice.

Link :

http://ganduridecopila.blogspot.com/










Buna ziua ! Ma numesc Mihai si am sa prezint blogul meu . Este un blog deschis special in acest domeniu , este un blog cu si despre viata de zi cu zi si cu viziuni legate de viata . Motto-ul blogului este : ,,Viata se poate vedea din mai multe perspective , invata sa o vezi din perspectiva unica ! .
Articolele sunt bine scrise si care starnesc curiozitatea .
Sper ca v-am convins prin acest mesaj sa accesati blogul si sa cititi articolele .
Adresa blogului este : www.viziunidinviata.blogspot.com .


Va multumesc !






Link


Si asta sunt ... si asta e , doar randuri scrise de'o copila , doar amintiri si lacrimi , si zambete , si fluturasi . Mi'am plans mult soarta , dar acum vad ca viitor va fi mai bun , caci asa cum dupa ploaie iese soarele , asa , dupa lacrimi , va veni si timpul sa fim noi fericiti ... Povestea mea , o parte din mine , refugiul meu , el ...
http://get-out-from-this.blogspot.com/






www.calina-ioan-alexandru.blogspot.com
descriere
am ales sa-l numesc scrisul ma trateaza dintr-un motiv extrem de simplu.
pentru ca,scrisul chiar ma trateaza!
stii,mereu il invit sa ma ia de mana,si ma cufund intr-o lume doar de el stiuta.
ar fi multe de zis.insa,ma opresc aici.nu cred sa castig..










''Despre viata mea'' blogul unei adolescente de 15 ani, care incearca sa treaca prin viata din ce in ce mai repede, impartasind totul cu cititorii sai. Un blog despre sentimentele mele, despre greutatile prin care trec si despre bucuriile ce ma apasa. Aici veti gasi poezii, povesti, cateva desene facute de mine.. si o melodie absolut superba pe fundal. Enjoy my blog! Love you all!
http://iubesc-alcoolul.blogspot.com/










Visele sunt aripile unui om ce se indreapta spre cer. In acest drum nu uita sa observi toate miracolele ce zboata lin, dirijate de mireasma imbietoare a timpului. Lasa porumbelul alb sa iti aduca un zambet pretios si sa ti-l aseze cu meticulozitate pe chipul tau, bucura-te de dansul petalelor macilor inflacarati, pictati de zane cu aripi diafane si priveste totul cu ochii unui suflet inocent de copil.
http://26iunie.blogspot.com/









Chiar dacă nu voi câştiga, nu pierd nimic dacă încerc!
Hmm..O descriere
Nu m-am gândit niciodata la acest lucru, dar ştiu doar că nu sunt chiar mulţumită de blogul meu
Că nu este popular..
Că nu ştiu ce să scriu pe el..
Că nu îmi place şablonul
Tot îi găsesc defecte.
Dar oare calităţi? nu are..de multe ori încerc sa i le găsesc dar căutările mele..în zadar
Mă întreb oare dacă sunt persoane care totuşi sunt mulţumite de blogul lor , în totalitate?
Revenind la subiect..descrierea potrivită a blogului, nu ştiu dacă o voi găsi vreodată, dar încerc în fiecare postare să îmbin distractivul cu noua generaţie de astazi..Poate chiar reuşesc..
Oricum nu mi-a plăcut niciodata să ma laud, sa îmi exprim propria părere despre mine sau despre lucrurile care îmi aparţin.
În concluzie, pot să spun că, câtuşi de puţin sunt mulţumită de blogul meu: http://gbubu-blog.blogspot.com/








Amintire pictata cu stele...cu fiecare sentiment si emotie,zambet si lacrima, pecetluita intr-un cuvant pe o foaie neagra si un simplu send intr-un blog. Am avut un secret si acum tu il stii. Cutia cu sentimente,pe care am ascuns-o atata timp s-a deschis din nou in amintirile trecutului si in gandurile mele. Au inceput sa se astearna prin tastatura,pe nisip,pe aer ca sa iti arate cine sunt cu adevarat dincolo de monitor,prin simple vorbe. Am cules de pe cer cate o stea si am murdarit-o cu zambete apoi am lipit-o aici cu un ac,ca pe un perete. Fiecare amintire dintr-o viata reala,a unui copil si cateva randuri. Trei secunde si te intorci in trecut printre cele cateva zile,in care am inceput sa scriu. E aproape ca mine. E un portal, zidid cu parti diferite din propria mea fiinta ce si-au spus cuvantul. Fiecare a inceput sa apara si sa scrie ce simte,printre aceste randuri. E doar un tablo sau poate o ruptura din ceva necunoscut cu putina viata . Plin de o sclipire din ochii unui copil prostut si micut ce a inceput sa va zica o mica parte din secretele sale. Sunt secrete ce am vrut sa le dau o sansa sau poate doar vorbe aruncate aiurea. Am luat un pix,o stea si o cateva ganduri ,o poza si o foaie de blog si am intiparit o amintire,o intamplare,un sentiment,o parte din mine, o parte din iubirea noastra,o parte dintr-o realizare!
http://amintirepictatacustele.blogspot.com/







Total note juriu : (notele juriului au fost aduna-te urmand ca dupa terminarea sondajului se va afla rezultatul final , punctajul maxim este 30 )

Gandurile Biancai : 19.16
Zilele mele Online : 23.93
Just dream : 28.7
Jurnalul unei copile prostute : 30
3exit blog : 21.25
Viziuni din viata : 27.25
Scrisul ma trateaza : 29.6
Despre viata mea : 29.13
Ochi de copil : 30
Gbubu : 20.7
Amintiri pictate cu stele : 30




Link
Link

Un comentariu: