marți, 19 iulie 2011

Cry for you


Iar mi-am adus aminte de tine . Poate visul de aseara mi te-a intiparit in minte . Erai fericit , radeai . Totusi , erai cu alta fata . Mi-am continuat visul fara sa-ti acord o mare atentie . Dar astazi , mi-am adus aminte ca traiesti . Te-am vazut pe messenger . N-am putut sa-ti vorbesc . Aveai acelasi id pueril ca intotdeauna . Statusul de Available ma enerva . Nu puteai macar zilele astea sa fii offline pentru mine ? Zilele astea in care ma simt ca un rahat abandonat in ploaie . In cele 5 ore de somn , nu m-am putut odihni destul . Cat de bine ar fii daca n-ai mai exista . Stiu ca as suferi daca ai disparea asa dintr-odata . Insa , poate daca nu te-as fii intalnit ... Ieri am avut senzatia ca inima imi sare din piept . M-am speriat . Imi batea asa de tare . Cred ca ea iti ducea dorul mai mult decat mine . De ce nu poti sa-mi dai un semn de viata ? Macar un ,,buna,, . ceva acolo . Nu te dor degetele daca tastezi un cuvant mic . Si chiar daca m-ai saluta nu ti-as raspunde . Vroiam doar sa vad daca te gandesti la mine . Atata tot . Nu e important sa vorbim . Stiu ca e imposibil . Niciodata n-ai fost asa . De ce ma astept ca acum sa te schimbi ? O sa ramai acelasi prost dupa care sufar . Fraiere si eu chiar tin la tine ! Cred ca o sa plang din nou .

3 comentarii:

  1. Deci..e clar...omul te-a tradat...

    Uite..nici nu te cauta....sta online,dar nu te baga in seama,e clar ca nu vrea sa mai aiba de aface cu tine


    Uita-l..iti spun eu...:*

    RăspundețiȘtergere
  2. cunosc sentimentul...exceptand partea cu alta fata...macar stiu ca la el e vorba de alte fete una la doua zile sau la o saptamana nu stiu exact nu imi pasa....probabil si eu am fost una din ele :-J eu l-am sters din lista s anu-l mai vad online si ma gandesc mult mai putin la el....sterge-l si tu...nu ii dai neaparat ignore...daca va avea nevoie de ceva va apela la tine...daca nu nu...dar e mai bine sa nu apeleze ca sa-l uiti !

    RăspundețiȘtergere