vineri, 22 iulie 2011

Leapsa 3


N-aveam idei ce sa scriu pe blog asa ca :

1.Un cuvant de inceput .
Buna
2.My name is ...
Andreea
3.Adresa si nr de telefon .
Nu sunt in cautare de masculi machio in calduri . Next .
4.Cand v-ati nascut ?
23 octombrie ( cer prea mult daca astept un cadou de ziua mea ?)
5.Data , ora , ziua , anul completarii oracolului .
22 iulie 2011 9:43
6.Ce animale prefarati ?
Orice dar sa nu semene cu chiuaua . Si sobolani sunt mai frumosi .
7,Ce sporturi preferati ? Le practicati ?
Agatatul baietilor pe strada . Nu practic inca .
8.Ce dansuri va plac ?
Datul din buric
9.Ce personaje din desene va plac ?
Cred ca am o slabiciune pentru Pikachiu
10.Ce pasari va plac ?
Chestia e ca nu-mi plac . Adica in fine ... randunicile
11.Dar flori ?
Ma scutesti ?
12.Va plac cartile ?
Doar cele de aventura , S.F , drama , calatorie etcetera
13.Ce cantareti(ete) va plac ?
Cantareti : Guess Who , Puya , Pitbull , Enrique Iglesia , Moga etc.
Cantarete : J lo , Britney Spears , Beyonce etc .
14.Dar actori ?
Nu imi pasa de actori . Nu ma uit la film ca sa-l vad pe cutare sau cutare .
15.Ce tari va plac ?
Sa zicem Corea .
16.Ce masini va plac ?
Orice 4x4 .
17.Dar motociclete ?
Nu-mi plac motocicletele deloc . Imi bag picioarele in ele .
18.Pe cine iubiti ?
Pe coana Frusina de la spitalul 9 . Nu intrebati cine e ca nu va raspund .
19.Ce este baiatul ?
Deschideti voi dexul pentru mine .
20.Dar fata ?
Idem mai sus .
21. V-ati plimbat vreodata cu el(ea) ?
Cu cine ? Cu dexul sau cu coana Frusina ? N-am avut ocazia in amandoua cazurile .
22.Ce vreti sa deveniti ?
Musafir .
23.Cu ce echipa tineti ?
Cu cine castiga .
24.Ce materii va plac ?
Cred ca Biologia si Istoria .
25.Dar profesorii ?
Toti sunt de treaba pentru ca imi dau note mari .
26.Vreti sa mai continuam cu intrebarile ?
Intrebarea asta este pusa la plictiseala ? Daca n-as mai vrea totusi am continua .
27.Ce este prietenia pentru dvs. ?
N-am aflat inca .
28.Dar iubirea ?
Ceva suspect la mijloc .
29.Aveti prietenii ?
E necesar ?
30.Ce este sarutul ?
Cand doua boturi se contopesc .



Cine ia leapsa ?


7 comentarii: