vineri, 8 iulie 2011

Postare de ramas bun


Astazi a fost una din zilele mele naspa . Zi in care iti doresti sa stai in pat fredonand versurile tale preferate nepasandu-ti de nimic . Zi in care uneori plangi aducandu-ti aminte de el . As vrea ca totul sa se termine mai repede . Sa uit ca azi m-am simti atat de prost din motive nestiute de nimeni . Rutina ma oboseste . Mi-as dori sa plec intr-un loc indepartat ... si o voi face . Va anunt de acum ca trei saptamani voi fi de negasit . Sper sa nu-mi duceti dorul . Asa speram eu . O sa vedeti ca lumea va fi mai frumoasa daca pur si simplu n-o sa va sinchisiti sa dati click pe link-ul asta .



Daca ai face orice pentru el , pe el l-ar durea fix in cur .

I’d catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I’d jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya

4 comentarii:

  1. Mie unul imi place la nebunie blogul tau..si nu cred ca ar fi o idee buna sa-l parasestti..>:D<


    Te astept cu postari noi,cand vii;;)..


    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da:)Alex are dreptate:)Nu ne luam ramas bun decat pentru o perioada:)Te asteptam cu postari noi:)Ar fi pacat sa ne ,,parasesti''.Blogul tau este super:):*

    RăspundețiȘtergere
  3. Blogul tau e super si ar fi pacat sa'l parasesti. La gandeste'te la el ca un copil pe care il abandonezi in strada. :|

    RăspundețiȘtergere