luni, 4 iulie 2011

Love


As putea spune ca totul a inceput intr-o toamna . Cu timpul m-a bagat in seama . Nu i-am aratat din prima ce simt . A crezut ca sunt o simpla colega de clasa care n-are ce face si se tine toata ziua dupa el . Ieseam ca simpli prieteni . Nu tineam mult la el . La un moment dat l-am lasat balta . Il ignoram . De ce ? Pentru ca altcineva imi ajunse la suflet .
Ne despartise o vacanta de vara . O vacanta care se scurse parca prea repede . Cand l-am vazut mi-a parut indiferent . Soarta m-a pus sa aleg . Pe cine voi simpatiza pana la sfarsit ? Alegerea a fost grea . Nici eu nu stiu cum am ales . Poate am lasat inima sa dicteze . Tot el a fost cel castigator . Am incercat iar sa ma bag singura in seama . Dupa un timp parea prea evident ca-l plac . M-am gandit ca ar trebui sa schimb totul . Imi bateam joc de el , radeam de orice prostie pe care o facea . Nu-mi parea rau . Sa creada ceilalti lucruri diferite fata de ce simt eu .
Poate dintr-o prostie s-a ajuns sa sufar atat . Din cauza ca nu m-am putut abtine sau din cauza ca am avut incredere in prieteni . Povestea s-a incheiat tragic el afland sentimentele mele . Si ce a avut el de comentat ?
-Dar stiam asta .
Poate daca ar fi spus alte cuvinte nu m-ar fi durut atat . Am suferit mult . De ce ? Nici nu stiu ce a avut el de spus in plus . Nu stiu ce simte sau macar a simtit .
Daca as lua totul de la capat poate , n-as avea atata incredere in prieteni si poate mi-as alege cu mai multa grija sentimentele pentru cineva . Tot ce s-a intamplat va face parte din trecut . Din trecutul cu care ar trebui sa ma mandresc . Sa spun cu multa bucurie in glas : uite asta mi s-a intamplat mie ! Poate daca as fi avut mai mult curaj totul s-ar fi terminat altfel sau macar as fi stiut sfarsitul . Acum ca am crescut , privirea mea se va indrepta spre altul . Aici nu sper , vreau sa devina realitate !

2 comentarii:

  1. emotionant. chiar imi place postarea. m-a facut sa-mi amintesc de o intamplare ce are cam acelasi "sfarsit", ca a ta. >;d<

    RăspundețiȘtergere