duminică, 17 iulie 2011

Fraiere


Ma simt iar rau . Ma abtin sa nu plang . Totul parca se prabuseste . Visele , sperantele , aspiratile ... tot . Ma doare burta ingrozitor de tare . Mi-e foame . M-am saturat de inghetata si de altfel de dulciuri . Mi-as dori sa fii aici si sa-mi pregatesti tu cafeaua mea cu lapte preferata . Crezi ca cer prea mult ? Sau cer imposibilul ? Pentru mine orice e imposibilul . Am fost obisnuita ca de la inceput sa nu-mi fac sperante . Sa-mi spun in gand : degeaba ma rog , oricum nu se va intampla . Totusi sper imposibilul . Sper ca ziua de maine sa fie altfel , sa ma simt mai bine , sa fii langa mine . Mon cher , inca te astept sa vii . Poate o vei face saptamana asta sau poate nu o vei face niciodata . Eu o sa te astept intotdeauna . Si stii ceva ? Nu-mi pasa daca ma uiti sau daca te vei duce la alta . Nu stiu daca impartasesti aceleasi sentimente ca ale mele . Daca vei pleca sau nu o sa ma mai bagi in seama o sa te uit si eu . Nu esti buricul pamantul si nu trebuie sa sufar la nesfarsit . Poti sa pleci in orice moment cu o singura conditie : macar sa-mi spui la revedere . Sa stiu ca n-am nici o sansa , ca totul e pierdut , sa sufar pana intr-o zi cand o sa gasesc pe cineva mai bun . Si poate ziua acea va fi chiar maine sau poimaine . Nu te oblig sa fii cu mine sau sa fii alaturi de mine . Esti liber sa pleci dar sa tii minte : alt umar pe care sa plangi n-o sa mai gasesti . Daca o sa suferi pentru subsemnata sa tii minte : si proasta aia cat a suferit . Da , am suferit pentru tine prostule ! N-o sa mai gasesti alta ca mine . Orizontul ti-e deschis , sufletul liber . Sa nu vii mai incolo sa-mi spui ca ma ai pe constiinta . Tu ai vrut sa pleci , nu te-am obligat , ti-am facut cu mana din departare . Mai sunt fete care o sa te indrageasca . Sper , din aceasta duzina , macar sa ma tii minte , sa stii ca am fost prima proasta care te-a iubit . Nu astept raspuns . Astept o imbratisare sau macar un sarut . Cer oare prea mult ?

4 comentarii:

  1. Super! Cata durere in aceste cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  2. O postare care emana durere...:(:(:(....


    Interesanta totusi

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos..plină de durere dar frumos.
    ţi-ai deschis sufletul.

    RăspundețiȘtergere
  4. „Nu pot să fiu veselă și nici nu vreau. E mai plăcut să te simți mizerabil.” (Anne de la Green Gables)

    Sper să nu fie așa și în cazul tău.

    RăspundețiȘtergere