vineri, 22 iulie 2011

Un mic gand inainte de ramas-bun


Stiu ca poate nu va pasa ce scriu eu . Intrati aici doar pentru ca va place cum scriu , nu ce scriu . Motivul e absolut indiferent pentru mine . Conteaza doar ca cineva ma apreciaza . Pe mine , blogul meu , persoana din spatele monitorului . Va pun sentimentele mele pe tava asteptand aprecieri . Cersind poate , un ,,bravo,, din gura voastra . Cred ca o sa va para rau ca plec pentru 3 saptamani . O eternitate pentru mine . O eternitate in care , nimeni nu ma poate aprecia , nimeni nu va afla ce simt eu in acel moment . De aceea , m-am hotarat sa va las o farama din sufletul meu , aici . Aici unde poate primi laude in continuare .
Nu stiu daca intelegi ce am vrut sa spun . Esentialul este ca , blogul va continua sa aiba posturi noi desi eu nu sunt aici . Nu va exista alt autor . Gandurile tot ale mele sunt . Postarile vor aparea din doua in doua zile . Nu va sfiiti sa comentati .

3 comentarii:

  1. candva ma retrasem si eu si am lasat postari planificate..credeam ca nu mai revin,dar iata-ma aici...sper sa ai 3 saptamani minunate,sa te ajute sa-ti fie mai bine...
    merci ca te-ai gandit la noi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. mdaaa...:(:(...sper sa fie bine..

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu trebuie sa iti para rau , pentru a acele saptamani sunt zile dn viata ta , daca tie a ajuns sa-ti para rau de acest lucru , inseamna ca-ti pare rau de viata ...si nu este bine .
    Si eu am 2 bloguri si am fost plecat in vacanta , asta este...trebuie sa ne traim toti si viata reala , nu trebuie sa stam activi intr-o viata virtuala .

    Acum vorbesc in numele tuturor cand spun ca iti uram VACANTA PLACUTA !!! si sa ne ,,recitim" cu bine peste 3 saptamani .

    -Chestia cu ,,recitim" este o gluma :d

    RăspundețiȘtergere