joi, 14 iulie 2011

Otrava


Uneori imi doresc ca totul sa fie un cosmar . Dar nu este .
Zilele astea , totul a fost aparent frumos . Nu mi-am batut capul sa aflu ceva , sa gandesc ceva sau sa plang inca odata . A plange . Verbul care mi-a intrat in minte de atatea ori si tot de atatea ori l-am folosit si pe plan fizic nu doar verbal . Tremur la gandul ca poate , ziua de maine se va termina prost . Imi vine sa-mi bag picioarele in tot si in toate . Unii par atat de fericiti spunand ca se bucura de viata . Poate sunt doar niste copii de 10 ani , carora mamica si taticul le fac toate poftele . M-am saturat de optimismul lor .
Intalnesc zi de zi , oameni mai tristi ca mine care pot trece peste toate . Pe ei ar trebuii sa-i respectam si , sa le intindem cu adevarat o mana . N-are rost sa dau acum exemple . Intr-un final isi vor da seama ca tot prin ce-au trecut a fost doar un hop si ca de acum inainte se vor simti mai bine . Dar de ce nu pot spune acelasi lucru si despre mine . Dragilor , eu poate nu vreau sa ma vindec de otrava care sta de atat de mult timp in mine .
Astept in continuare ziua in care voi mai muri odata .

2 comentarii:

  1. Hey...Tu esti o fata puternica!Vei reusi sa treci peste toate cu bine.Si nu te gandii la cei care au de toate si sunt fericiti.Cine crezi ca va avea de castigat?Tu care din fiecare incercare ai invatat ceva folositor sau ei care atunci cand vor da de greu vor ceda?Eu cred ca tu ...Din toate astea vei avea multe de invatat care iti vor fi de ajutor pe viitor.Te pwp!

    RăspundețiȘtergere
  2. Danyela are dreptate in ceea ce te priveste...


    Fii tare.(Cum spune si Danyela)


    Te pup si eu:*:*:*

    RăspundețiȘtergere