miercuri, 20 iulie 2011

Indiferenta

Si ce daca tu o sa fi mereu in inima mea ? Intr-adevar o sa sufar de boala cronica numita dragoste . Acea boala de care scapa cei mai puternici . Restul sunt sortiti pieiri . As putea trata totul cu indiferenta . Dar nu pot . Imaginea ta imi apare mereu in minte . Te-ai putea descrie in o mie de cuvinte . Poate te stiu mai bine decat altcineva desi ne cunosteam de putina vreme . Ai fost mereu distant cu mine . Oare cu ce ti-am gresit ? Putinele lucruri pe care le faceam impreuna m-au facut sa te indragesc . Si ce daca eu te iubeam iar tu erai cu alta fata ? Totusi , intr-un fel iti era frica de mine . Nu ma tratai ca pe o fata obisnuita . Insa nu cred ca ai avut alte sentimente fata de mine in afara de prietenie . Am incercat sa ma indepartez de tine dar totul imi aduce aminte de clipele petrecute impreuna . Chiar si in vis imi apari . Ce as putea face sa te uit ? Chiar daca ti-as da ignore si nu te-as mai baga in seama degeaba . Ne intalnim in fiecare zi . Imi e rau . Ma doare inima asa de tare . Cat de bine m-as simti daca cineva ar fi langa mine si m-ar imbratisa .



Si lumea nu mai vrea sa stea ,
Toti vor sa plece undeva , departe .
Dar stiu ca vorba buna in general castiga
Daca muzica instiga vreau sa aud un stadion cum striga .




Lumea pare o casa de nebuni . Toti suntem considerati incapabili de a face un anumit lucru . Nu suntem perfecti . Trebuie sa ne supunem unor anumite legi . Nu suntem stapani pe sine . Vrem ca altii sa ne poarte de grija desi ne consideram maturi . Ce patetici suntem ! Niste fiinte care nu-si pot controla singure viitorul .

2 comentarii:

  1. Ooo da, prin exact același lucru am trecut și eu. Bine, niciodată nu vom putea uita pe cineva pe care am iubi cândva, puteam doar să transformăm iubirea în amintire :) Foarte frumos scris!

    RăspundețiȘtergere