luni, 4 iulie 2011

Chesti


Nu-mi pot scoate versurile astea din cap :

Tonight we gon' be it on the floor
La la la la la la la la la la la la la la
Tonight we gon' be it on the floor



Bai , am o dilema (si nu cred ca sunt singura) ! De ce sa sufar eu mereu si sa stau inchisa in mine cand alti se bucura de fiecare zi . Adica in loc sa stau in casa toata ziua si sa tipe mama la mine (femeie gaseste-ti odata un job !) as putea sa ies afara si sa ma distrez . Si de ce n-o fac ? Pentru ca nu vreau sa ma sune din minut in minut sa ma intrebe ce fac , unde sunt si cand vin acasa . Am fost intr-o zi in parc cu colegi si ar trebui sa o anunt ca de , e mama . Cred ca in 5 ore m-a sunat de 10 ori . Al doilea motiv pentru care nu ies este ca n-am cu cine sa ies . Gasesc toti motive prostesti .
Ah , ce bine ar fi daca m-as cuibari acum intr-un ursulet mare si pufos . Sa uit de tot dar m-ai ales de problemele mele . Ce probleme poate sa aiba un copil care nu stie nimic si totusi le stie pe toate ? Poate vreau sa visez ca totul s-a schimbat . Dar , ce frumos ar fi daca unele vise ar deveni realitate . Si de ce nu se intampla acest lucru ? Pentru ca o sa ramana mereu vise .
Poate v-am emotionat cu ce am scris aici insa eu o sa raman aceasi . Mereu indragostita de viitor , mereu plictisita de oameni parsivi , mereu cu idei fantastice mereu .... voi fi eu :) .

8 comentarii:

  1. Si mie imi place melodia! E una dintre preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar că nu mă pot abţine. :))
    Ai mari probleme cu articolul hotărât (şi nu numai).
    Trage şi tu un ochi aicişa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Articol_hot%C4%83r%C3%A2t
    O să-ţi fie de folos, trust me. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Pumpkin Pie explica-mi , ca eu n-am inteles unde am gresit .

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant....Aceeasi tu...da'o mica schimbare nu-ti strica;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place melodia!
    vreau sa te intreb ceva :o3
    u sti cu se face chestia aia cu nuj cu sa-ti explic
    [.....] si tre sa apesi pe aici
    [ daca dai clik pe aici te duce undeva ] :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Pumpike Pie:ar trebui sa tinem cont de ceea ce a vrut ea sa dea de inteles din postare si de ceea ce simte...Eu am inteles perfect ce vrei sa spui AndreeA:)
    De multe ori si eu sunt stresata de mamaX_X...insa doar isi face griji pentru mine:)

    RăspundețiȘtergere
  7. "alti", "colegi" şi chiar "Chesti", titlul, sunt scrise greşit (nu sunt singurele greşeli).
    Pe Wiki scrie aşa: "În gramatică, articolul hotărât (sau definit) este un articol care însoțește un substantiv, adjectiv sau mai rar alte părți de vorbire și a cărui funcție este de a arăta că acel cuvânt denumește un obiect, concept etc. cunoscut de vorbitor sau individualizat dintr-o mulțime de obiecte similare."
    Primele două cuvinte sunt nearticulate, la "chesti" este greşit pluralul.
    Luăm ca exemplu substantivul "copac" (nearticulat). Articulat devine "copacul".
    Sau "copil". Articulat devine "copilul".
    La "copii" o să fie "copiii". Şi tot aşa.
    În funcţie de caz şi număr, articolul hotărât îşi schimbă forma.
    Luăm ca exemplu tot substantivul "copil".
    Pentru Nominativ ("cine?", "care?" etc.) şi Acuzativ (care răspunde la "pe cine?", "pe ce?" etc.) vom avea "copilul" la singular şi "copiii" la plural.
    Pentru Genitiv (al/a/ai/ale cui?) şi Dativ (cui?) avem "copilului" la singular şi "copiilor" la plural.
    Pentru Vocativ avem "copile" la singular şi "copiilor" la plural.
    Sper că te-am lămurit, cât de cât.
    Danyela, eu am ţinut cont de ceea ce a vrut să transmită şi am primit mesajul, l-am şi înţeles. Faptul că i-am spus unde a greşit nu trebuie interpretat ca o răutate, pentru că nu am intenţionat să fie una. Dacă i-am atras atenţia unui lucru pe care îl făcea greşit, i-am dat ocazia să înţeleagă unde nu face bine şi să se îndrepte. Pentru ea i-am spus, nu pentru mine.
    Andreea, sper că ţi-ai dat seama că nu ţi-am spus-o cu răutate. Da? :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok . Mi s-a m-ai spus ca am problema asta si la scoala .

    RăspundețiȘtergere