sâmbătă, 30 iulie 2011

Durere


Ma doare capul ingrozitor . Corpul e o controlat de o convulsie continua . Paharul spart acum cateva minute s-a transformat in mii de fracmente de cioburi . Pastila de Nurofen nu e de ajuns . Durerea de cap persista . Nu o mai pot suporta mult timp . Vreau sa scap de tot . De ea , de tine , de mine , de noi , de toti ... Vreau sa ma afund in visul fericit care ma imbata cu zambete . Mereu mi se atrage atentia ca sunt incopetenta . Ca ar trebui sa fac cutare si cutare lucru . Canicula ma plictiseste , ploaia din contra , ma face sa ma simt in elementul meu . Ador picaturile de ploaie care imi cad pe piele . Totul este doar un tunel cu vise . Tu stai la capatul lui . La capatul tristetii si agoniei . Tu , cel mai imposibil vis al meu . Iar daca tunelul se va prabusi voi muri si eu printre daramaturile lui . Imi iubesc viata desi uneori pare imposibil de grea . Si chiar daca nu arat asta , simt asta , imi doresc ca totul sa se termine cu bine . Imi doresc , nu stiu daca se va implini .



E despre mine, despre tine si toti cei ca noi
Despre taria de a nu da inapoi,
Ca-i pace sau razboi, ca-s secete sau ploi,
Noi nu ne multumim nicicand cu locul doi.
Suntem puternici, crescuti cu greu de mici,
Nu e nevoie sa plecam, avem ce vrem aici,
Avem atat de mult, incat pe altii-i deranjeaza
Si suntem prea departe si ei tot ne subestimeaza.

Nu ne-afecteaza, noi tinem capu' sus
Si stim ca vine un nou rasarit dupa orice apus,
O sansa-n plus...n-o s-o cersim vreodata,
Avem tarie-n caracter si inima curata.

2 comentarii: