duminică, 24 iulie 2011

Lucruri de facut la plictiseala


(experimentate de mine )

In parc :

1.Fa o baie cu ajutorul stropitoarelor .
Stii porcariile alea care uda iarba ? Daca da , atunci pe vremea caniculara sunt numai bune pentru o baie . Cireasa de pe tort este ca te poti lua la cearta cu asa-zisi gardieni din parcuri care spun ca stropitorile sunt pentru iarba nu pentru j
oaca .
2.Da-te in chestile alea care se invartesc pana ametesti .
Nu te sfatuiesc insa la plictiseala poti face orice . Eu am vomitat de cateva ori in chestile astea .
3.Mananca seminte .
Uita-te la orice vrei cu un aer de om important mestecand seminte . Uneori ma duc in parc doar ca sa mananc seminte .


Pe strada :

1.Asculta muzica la casti si misca-te dupa pofta inimi .
Am incercat chestia asta odata . Cred ca in timpul dansului meu special toata strada s-a holbat la mine .
2.Incepe sa canti cat de tare poti in plina strada .
Eu am avut noroc ca nu era nimeni prin preajma .
3.Joaca forbal in statia de autobuz
Am incercat si eu cu un coleg . Nu e important sa folositi o minge . Noi am jucat cu un obiect din ceramica care numai a minge nu arata .

11 comentarii:

  1. =)) le-am încercat pe toate înafară de aia cu dansatul..hehe o s-o încerc

    RăspundețiȘtergere
  2. sooper tate...chestia cu ascultatul muzicii pe strada o practic...dar nu cant pe strada...

    RăspundețiȘtergere
  3. funny faza cu stropitorile in parc,daca sincer as incerca-o :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, astea sigur îți fac o zi minunată :)) și nu o spun ironic

    RăspundețiȘtergere
  5. Faza cu stropitorile...am încercat-o.:))

    Să vedeți ce funny e când ești alergat de un paznic cu burtă care mai merge și crăcănat și apoi luat frumos de mânuță și dus la mămica acasă,ca ultimul copilaș de 2 anișori.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce tareee..>:D<:)))))))..Eu n-am incercat niciuna...da;cred ca sunt eficiente, ANTIPLICTISEALA:D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Pumpkin Pie : ma bucur ca te-au facut sa razi
    @gbubu : sper ca o sa-ti placa sa dansezi
    @vioreld : nu se intampla nimic daca incerci
    @ella : cat mai curand , sper
    @lamaitza : pe mine ma bucura de fiecare data
    @evilbite : mie doar mi s-a atras atentia
    @alex : sper sa incerci cateva

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) tare. abea astept sa le incerc :d

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesante:D Am si eu o postare dar cu lucruri de facut la plictiseala pe strada!!! Supppeeer! te pup:D

    RăspundețiȘtergere
  10. sunt destul de fayne mey;;) :X:X:X dar naa fiecare cu parerea luy nuh;))

    RăspundețiȘtergere