miercuri, 20 iulie 2011

Rain


Cand crezi ca aceea zi va fi frumoasa dar incepe ploaia si toate sperantele tale sunt ruinate . Cand te incalti cu sandalele tale noi si te imbraci subtire sperand sa ai o iesire minunata .In realitate nimic nu e realizabil . Iesi afara , te duci pana la magazinul din colt ca sa-ti procuri niste carti . Imediat ce iti termini treaba in pravalie un dus rece de apa iti ajunge pana la piele si exclami plin de uimire : tocmai mi-am facut baie si n-am nevoie de a doua ! Si ca totul sa se termina prost pana ajungi in scara blocului iti dai seama ca hainele tale sunt mai curate iar tu te simti revigorat ca dupa o baie in mare . Mama ta iti spune ca afara e o vreme minunata pentru o iesire iar ca sa n-o superi dai ocol blocului de cateva ori . Te intorci ciuciulete bolborosind niste injuraturi care speri sa n-ajunga la urechile mamei . Si colac peste pupaza ea te trimite sa iei paine la un magazin care se afla la aproape 1 kilometru de casa . N-ai ce face si te plimbi printre copaci care gata-gata stau sa cada pe tine .Incepi sa canti niste versuri puerile despre un tramvai . De data asta folosesti niste injuraturi mai arzatoare ca data trecuta . Iubita ta mama insa te aude si te intreaba ce vorbesti singur . Nu raspunzi nimic . Si dupa atata tam-tam prin ploaia m-am hotarat sa va anunt ca de parasit tot o sa va parasesc (cred ca va aduceti aminte de postarea de aici ) . Sper ca n-o sa plangeti ca niste copii . Voi pleca duminica asa ca pana atunci puteti sa ma convingeti sa nu plec desi o voi face . Carticica mea de care va povesteam in posturile trecute numara in prezent 12 pagini de caiet mic ( adica vreo 4 pagini de carte ) dar sunt la inceput .

4 comentarii:

  1. Frumos post:*:*

    Succes,in continuare la carte>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. eiii ce fine zi parca ai fi descris-o pe a mea...cat despre sa te conving: eu cred ca fiecare atat timp cat e lucid e cel mai in stare sa inteleaga ce e bine sau rau pentru persoana lui...eu zic doar ca imi vor lipsi povestioarele din caietul tau subtirel ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place articolul! Sper sa mai citesc articole noi pana duminica. Cat despre plecat, ne va fi dor de tine.
    P.S.: Cu concursul cum ramane?

    RăspundețiȘtergere